Pagina's

woensdag 3 september 2014

Wandelweer

Het was een prachtige dag en wij wilden wel te voet naar school. Ik wilde Noah desnoods wel drágen. Helaas is dat voor papa geen haalbare kaart... te voet gaan en dus huppelde ik uiteindelijk maar naar de auto. Op school moesten we hard werken. Héél hard. Het was ook leuk. We werkten in groepjes. Mees maakte foto's en het was dan ook wel heel grappig om gekke bekken te trekken. 's Middags waren we vrij. Goddelijke woensdagmiddag. Yay!
Kyen kwam Vlekkie Kuifje Boy I bewonderen en knuffelen en buurvrouw Debby maakte een salade voor mama. Zo was iedereen blij!

1 opmerking:

Ama zei

Wat een super dag weer voor jullie.
Wat lief dat jullie toch met papa met de auto meegingen.
Daarna op school vlijtig werken en dan weer een fijne vrije middag om te spelen en te knuffelen met Kyen en de cavia's. Noah denk ik ook lekker buiten spelen en voetballen en mama genieten van heerlijke salade. de dag is weer goed schatten. xxxxx