Mama's gezondheid was de laatste keer niet zo rustig dus haar kankercontroles werden van jaarlijks teruggezet naar halfjaarlijks.Vreselijk vind ze dat. Ze maakt zich echt super super druk. Vandaag moest ze dus weer naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken en een afspraak met de chirurg. Mees stuurde haar vet vel foto's van mij

terwijl ik pret aan het maken was.

Ter afleiding.

En voor een beetje blijheid. Er moest ook gewerkt worden.

Dat dan weer wel.

Noah speelde thuis met zijn Skylander verzamel kaartjes,

Alex kwam langs om te spelen en Vlekkie nog eens te aaien

en met zijn allen wachtte we op mama. Papa had stiekem al gerekend op een goede uitslag en besloot mama te verwennen.

Ze is woest dol op barbecue

, en ook op ribeye.
1 opmerking:
Wat lief dat Mees veel foto's maakte voor mama als troost bij haar controle. We hopen het beste voor haar, blijf vertrouwen op je eigen lijf Schat!!!!Het komt vast allemaal goed!!! Kanjer ben jij Mireille.
Wat super LIEF van Papa dat hij voor mama BBQ rebbe ging maken .Een schat is papa.
Hier word ik stil en hekel BLIJ van te zien. Succes gewenst lieve Mireille.
Danke lieve Sasa.xxxxxxx
Een reactie posten