Pagina's

zondag 28 september 2014

Relaxdag

Vandaag hadden we een heerlijke relaxdag. Ik hoefde niet zo heel veel en dat wat ik wél moest deed ik al aan het begin van de dag. Huiswerk. Toen het schoolwerk af was kwam school naar míj toe. Mees kwam schaken met ons. Toen we uitgeschaakt waren ging Noah bowlen en Mees en ik Dragoncity spelen. We hingen wat op de bank tot het te mooi weer werd om binnen te zitten. We zette het feestje buiten verder. Skeeleren, bellen blazen, balletje gooien met Banjer. Het was héérlijk. Mees ging frisbeeën met Noah en mama kreeg een appje dat papa in de krant stond. Een special over Willem en Maxima en daar stond fotograaf Saša. Hij moest er van grijnzen. En ik... ik was blij. Heel erg blij!

Geen opmerkingen: