Pagina's

donderdag 25 september 2014

Zuster Mama

Het nadeel van papa's overhaastte vertrek uit het ziekenhuis was voor mama dat zij dus de wondverzorging moest doen en het moest beoordelen. Wij waren eigenlijk met zijn allen heel nieuwsgierig dus na telefonisch overleg besloot ze toch maar heel voorzichtig om het pleister eraf te gaan halen en het boeltje te bekijken.Papa zat in de schijnwerpers en wij met zijn allen eromheen. Spannend spannend. Het zag er gek uit. Eigenlijk een beetje vies wel. Mama vond het er ook typisch uitzien en hing meteen weer in de telefoon. Ze hadden het ook onderhuids vastgezet zodat de elektrische draden goed in zijn hart konden hechten zonder al teveel geschuif. Toen was mama wat geruster maar wij vonden het nog steeds gek. Dus haalde papa zijn oude ICD tevoorschijn en ging uitleggen hoe het nu preciés zat... en toen snapten we het beter.
Papa had rust nodig en wilde die niet nemen dus regelde mama dat we gingen spelen. Ik ging naar Angel en Noah naar Alex. Jacq leerde me haken. Dat was wel tof. Ik speelde met mijn tongtattoo's en vandaag lukte het! 's Avonds ging ik naar turnen en kon ik me daar een beetje uitleven. Ik kon maar moeilijk luisteren naar wat juf Miranda allemaal te melden had maar mama had met juf geappt en ze vond het vandaag allemaal niet zo erg. Ik mocht lekker ondersteboven hangen en in het plafond klimmen enzo. Maar het aller- áller fijnste was nog wel dat ik weer lekker tegen mijn papa aan GTST kon kijken.

Geen opmerkingen: