De hele ochtend schoot er al een bliksemflits langs de ramen. Sneller dan het licht... sneller dan het geluid.. níet te fotograferen. "Ambuh huis? Ambuh? " Hij miste me. Stijnio.Hij was ook heel gelukkig toen ik tussen de middag thuis kwam.
Zó gelukkig dat ik zelfs op zijn fietsje mocht.
Het geluk was van korte duur want daarna bedacht ik dat ik het tóch leuker vond om met mijn gróte vriend naar huis te gaan.
Dat ik daarmee de Weißwurst mistte die papa voor ons gemaakt had vond ik niet zo erg.
Bovendien was er dan meer voor mama en daar was zíj super blij mee! 's Middags was het super tof op school.
We maakten onze piñata af en ze zagen er echt práchtig uit!
Volgende week begint de kinderboekenweek en die gaan we openen met een optocht.
Het was helemaal feestelijk en Mees had héél veel ballonnen en deelde die ook uit!
Super super tof! Ik had er een super goed humeur van.
Thuis speelde ik met mijn broertje tot het avond was en we onze opblijfavond hadden.
Mees kwam ook en ik leende hem even uit aan Noah terwijl ik citroenschijfjes sneed voor onze drankjes.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten