" oh nee! Lamskoteletjes op 1, uitslapen op twee!!!!"
- joh amber en hoe ziet jou persoonlijke top drie eruit? Wat staat er op drie?
"Laat opblijven!!! En dat ga ik vanavond doen!!"
Alsdus geschiedde...
ná een toffe muziekles van Hanneke Bergsma en nadat ik de hele middag toekeek
hoe mijn broertje
zijn nieuwe Lego Robots in elkaar zette!
1 opmerking:
Wat een gezellige top 3.
Oh ja, Lamskoteletjes en uitslapen is een super combinatie en laat opblijven zeker in het weekend met TV en lekkers erbij snap ik helemaal!! Wat lief dat jij keek hoe Noah bouwde, dat noem ik Zuster liefde Amber!!
Dikke kus voor jullie van apa en amaxxxxx
Een reactie posten