Pagina's

vrijdag 5 september 2014

Mijn persoonlijke top drie

Vanochtend toen mama me voor de vierde keer ging roepen, verzuchtte ik... "Ik geloof dat ik uitslapen echt het allerlekkerste op de héle wereld vind!!!" Waarop ik me uitrekte ...een paar keer met mijn ogen knipperde en een correctie aanbracht:
 " oh nee! Lamskoteletjes op 1, uitslapen op twee!!!!"
- joh amber en hoe ziet jou persoonlijke top drie eruit? Wat staat er op drie?
"Laat opblijven!!! En dat ga ik vanavond doen!!"

Alsdus geschiedde... ná een toffe muziekles van Hanneke Bergsma en nadat ik de hele middag toekeek hoe mijn broertje zijn nieuwe Lego Robots in elkaar zette!

1 opmerking:

Ama zei

Wat een gezellige top 3.
Oh ja, Lamskoteletjes en uitslapen is een super combinatie en laat opblijven zeker in het weekend met TV en lekkers erbij snap ik helemaal!! Wat lief dat jij keek hoe Noah bouwde, dat noem ik Zuster liefde Amber!!
Dikke kus voor jullie van apa en amaxxxxx