Pagina's

maandag 15 september 2014

Elto

Het was heerlijk weer -nog steeds- en dus gingen we met de klas in plaats van gymles naar de Elto. Noah's klas ging ook heen en mama was zielsgelukkig dat ze op de maandagmiddag de wijk Tuindorp deed. Zo kon ze tussen haar werk door stiekem even een kijkje nemen. Ze keek hoe Noah bij de banden speelde en samen met Marvin kinderen een zetje gaf. Ze zag Mees en mij samen kinderen duwen op de schommel.. en mij zelf schommelen. Ik knuffelde wat met de kippen en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. En thuis.. thuis was Banjer. Lieve lieve oude dove Banjer.

1 opmerking:

Ama zei

Wat gezellig, om samen met school een leuke activiteit te doen en mama even kon mee genieten tussen haar werk door!!!
Fijn om dan na school weer gezellig thuis te komen en de lieve hondenvriend ook nog mee mag. Liefs.xxxxxx