Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Topscorer

Hoe tof was het dat mama mee ging naar voetbal en mij daar zag scoren, 3-0, 4-0 en in de tweede helft maakte ik 7-2. Ik was topscorer van deze wedstrijd.. en mama was tróts! We reden snel naar huis voor de lunch want het was een druk programma vandaag. Amber moest als jeugdboswachter begeleiden op een soort doedag op de kinderboerderij, maar eerst gingen we naar het vliegerfestival. Vet tof. Papa zag het dit jaar niet zitten. Het was best wel koud en winderig. Nou is wind wel goed voor de vliegers maar ja, papa koelt dan teveel af. Wij vinden de parachuutjes het allerleukste met snoep en knuffels en we waren ook erg blij dat ze er dit jaar weer stonden.
Amber kon niet wachten. Ze wilde weer alle verschillende knuffels die er waren verzamelen. Ik had vooral heel veel pret met Thomas en Elisa. We speelden een volledige dropping en toen hielden ze er weer voor een uur mee op. De verschillende vliegers interesseerde ons niet zo. Ok het zag er mooi uit maar joh.. de springkussens waren véél leuker. Amber hielp allemaal kleine meisjes. Ik had daar geen zin in. Ik speelde liever zelf. Toen we het zat waren maakte we nog zeemeerminnen voordat we naar de Donkere Duinen gingen. Mama had Amber's kleding in de auto en dus kon ze zich meteen omkleden en aan de slag. Het was super tof. Iedereen wilde heel graag bij de geitjes. Die waren het aller aller leukst!
's Avonds mochten we opblijven. Papa was erg moe maar wij nog lang niet. We keken "so you think you can dance" (en speelden met onze gemaakte acers) en toen speelden we boven nog een tijdje op mijn kamer.

1 opmerking:

Ama zei

Wat een kanjer ben jij NOAH!! Gefeliciteerd met wel 3 doelpunten die JIJ maakte. Trots zijn wij op jou lieverd!!!!Apa is super TROTS op zijn Voetbal kanjer Kleinzoon!!!!
Wat sjiek, dat jouw mama dit ook kon zien en kon genieten!!
Dan Amber nog zo lief helpen bij de Kinderboerderij, wat een lieve foto's, daar zijn we ook Trots op Amber, jou als jeugdboswachter kompleet in uniform te zien.
Dan nog genieten bij het strand met de prachtige vliegers en springkussens. Wat ben ik blij, dat we dit allemaal zien via prachtige foto's die mama altijd maakt. Dank je lieve mamaxxxx
Noah wat heb jij een Prachtig Shirt aan!!! Lieve Trots en Kanjer van Apa en Ama. xxxx
Ik word hier op de vroege morgen zooi blij van als ik dit lees en kan zien. SUPERRRR!!
Liefs van apa en ama.xxxxx