en toen wilde ik knuffels
.. woeste
.. wilde.. dikke
.. keiharde.. knuffels.. zwierende zwaaiende
verdrink knuffels.En ik was Apa's lieftallige assistent.
Ik probeerde zijn helm voor hem uit.
. of ie nog wel goed zat enzo...ik gaf hem zijn handschoenen aan
nadat hij afscheid had genomen
van papa
en mama
en fungeerde als foto reporter. Ik had nu inmiddels geleerd hoe dat ging met het fototoestel.
Apa trok definitief zijn spullen aan
...gaf zijn laatste knuffels
en onder een hele donkere lucht reed ook hij de straat uit.
En daar stonden we dan met ons goed fatsoen... te kijken naar het verdwijnende stipje aan de horizon. Ik deed klapspelletjes met mijn zus
... keek
een filmpje
... ging naar het parkje met mijn moeder voor internet ..trok daar
maffe smoelwerken
naar Mees
samen met mijn moeder
om hem af te leiden
van die enorme busreis
..Keek nog een filmpje en toen begon het zowaar op te klaren.We gingen nog even naar het strand waar ik heerlijk met mama speelde en zwom en Amber zich rot verveelde
tot papa zei dat hij vanavond met haar zou gaan vissen als zij nu aas zou gaan verzamelen.
Quality time... vét leuk! Dat wilde IK ook!"Mam... als papa en Amber leuke dingen gaan doen.. ga jij dan ook met mij leuke dingen doen? Puhlease?"
- Maar Noah we doen nu toch al leuk?!!
"Ja maar dat bedoel ik niet.. ik bedoel.. .. uhmm"
- ohhhhh ! Je wil lekker samen met me bieren??
"JA!!! Ikke cola dan.. en bij Baboo! Want daar hebben ze Wifi!"
En aldus geschiedde... en genoot ik van urenlang Wifi op mijn dooie gemakkie terwijl ik proostte met mijn moeder
... en zij op haar beurt met haar vader!
Speelde ik mijn spelletjes en sprong op de trampoline
tot ik er misselijk van was
terwijl
mijn vader en mijn zus
op Valkane genoten van de rust
en van elkaar ...
en ook nog wat vingen ook!
2 opmerkingen:
Wat een mooie foto's weer. En dan lees ik dat jullie toch weer super gezellige tijd samen konden beleven. Wat heerlijk,om best lang samen te zijn met al die lieve mensen. Apa kon ook mee genieten van een fijne week weer bij jullie in het mooie Pula.
En dan komt het afscheid nemen weer. Dat is steeds opnieuw weer moeilijk voor Allemaal.
Maar met al die lieve knuffels en kusjes en de goede hulp van die lieve Noah en fotografe mama Mireille lukt het zeker al beter.
Ook Apa zal intens genoten hebben, maar ook Hij zegt dan niet veel, omdat ook Apap moeilijk van zijn Schatten weg kan. Hij gaat dan maar heel dapper op zijn motor zitten, om na een super vakantiewerk weer richting thuis te gaan rijden met geweldige fijne herinneringen en een Hart dat overloopt van LIEFDE!!!!!
Schatten, het was weer GEWELDIG, dat dit allemaal kon!!!! Ik heb mee genoten van al die mooie verhalen en Foto's, dan was ook ik toch een beetje bij Jullie!!!!! Miljoen kusjes van AMA.xxxxxxxxx
Wat heeft Apa weer een super week in Pula gehad. Hij heeft genoten van zijn kleinkinderen en alle andere lieve mensen.
Dank je wel lieve Mireille, Sasa, Amber, Noah, Mike, Gerben, Doreen en Milica. Het was quality time optima forma. xxxxxxxxxxxx
Een reactie posten