en toen we op het strand waren wilde ik vissen.. maar papa red het niet.. het me leren.. ik durf namelijk nog geen aas op de haak te doen...eigenlijk ook niet te vangen.. Ik kan nog niet hengeltje slingeren.. En Amber zegt maar dat ik niet zo een baby moet zijn..
en gewoon HUP schelpjes met kreeftjes moet vangen.. hup slaan met die banaan.. hup aan de haak en dan leert ZIJ me wel slingeren..Hmpf..Dat slingeren is het minst grote probleem denk ik zo
.. ik vind het gewoon allemaal wat viezig enzo..ze had niet zoveel geduld en ging lekker in haar eentje verder
... en ik ging maar met mama zwemmen.. tót ze een vis had
... een prachtige
... een...
dezelfde als gister en alweer niet eetbaar
.. maar wel mooi voor in het aquarium..Amber miste Tina... ze had haar nog wel een brief geschreven en nu is ze er al drie dagen niet. Papa ging weer uitleggen over dat Tina snel ziekig is en dus niet komt als het weer onstabiel is.. maar ja... toen dacht mama dat ze een wit hoedje zag aan de overkant.. en dat wás ook wel zo.. maar na heel veel wandelen kwamen ze erachter dat ie iig niet op Tina's hoofd zat. Mama ging met Amber langs de rand van de camping zoeken.. en ook dat leverde niks op...
dus aten we maar een ijsje als troost.Thuis hielp ik ama Milica met koken... we aten maar binnen omdat er zoveel muggen zijn..ik zat helemaal onder...Civappi's met patat... dat was dan wel weer heel erg lekker..ik hielp met afwassen en toen gingen we meloen eten.. heerlijke meloen... we aten met zijn drietjes een halve watermeloen weg
.. en dan niet zo een kinderachtige kleine.. nee een echte kroatische joekel
..en toen... toen speelden we Yahtzee
.. tot het donker werd..
we gaan het hele blaadje volspelen.. echt helemaal vol
1 opmerking:
Wel heerlijk warm weer voor jullie dat is al fijn, maar jammer dat Noah nog niet zo goed kan vissen vangen, maar dat komt vast wel. Tina zal zeker komen hoor Amber, maar jullie zijn er ook nog niet zo lang. Gaat zeker lukken hoop ik. Oh wat gezellig Yahtsee spelen, kon ik maar mee spelen, vind het ook een super spel. Wat gezellig om samen met Ama Milica te helpen met koken en dan als toetje lekker smullen van grote meloen. Zo te lezen genieten jullie alweer super.
Miljoen kusjes en veel plezier gewenst van Ama.xxxxxxx
Een reactie posten