Lekker op schoot bij Mees en apa
.. beetje praten.. beetje facebook kijken.. koffie drinken.. wakker worden.. Toen iedereen wakker was speelden
we samen schaak
.. Mees hielp mij
.. Geppie hielp mijn broertje
.. Doreen en apa zaten zich ertegenaan te bemoeien en mama maakte foto's tot we naar het strand gingen. Daar stond apa een beetje te vechten met zijn schoentjes
en de steentjes
en moest Mees hem helpen
om veilig in zee te komen. Apa maakte er een woest spektakel van en we moesten allemaal lachen.
Gep en Doreen waren klaar met boodschappen doen
en ook aangekomen.Ik ging vissen en Noah ging met de bal spelen.
Hij liet hem gooien
en zwom er dan keihard achteraan.
Iedereen riep hem "Noahhh NOAH!!"..
en toen bleek er nog een Nederlandse jongen in het water te liggen die Noah heette. Hij en zijn broer Elijah speelden ook mee met de bal.
En joh.. toen ineens was ik ook geïnteresseerd in iets anders dan vissen. 
Ik ben sneller .. écht..
ik kan beter zwemmen .. maar niet zo ver gooien. Geppie ging met ons gooien op het gras
maar hij houdt niet zo van zwemmen
dus deden Mees
en Doreen dat. 
We gingen samen snorkelen, tot... mijn favoriete hond er weer was... toen ging ik lekker met hem spelen
....en mijn broertje..
díe was gewoon kapót moe van het hele gedoe.
1 opmerking:
Wat speciaal om samen te Schaken. Ama kent dat niet en denkt, dat dat best een moeilijk denkspel is. Knap hoor lieverds, dat jullie dat spel ook alweer kennen!!!!
Alweer nieuwe speelkameraadjes ontmoeten en een trouwe hondenvriend, die Amber weer meteen vindt.
Heerlijk om samen te genieten, te rusten, te ontspannen bij een heerlijk koel Pilsje en alle verdere heerlijke versnaperingen. Ik mis jullie Allen WOEST ERG!!!!!!
Miljoen kusjes en knuffels van jullie Ama.xxxxxxxxx
Een reactie posten