We namen uitgebreid afscheid van apa en ama
.Knuffelden tot we blauw zagen.
Vet grappig. Ik ben bijna even groot. Echt.. hahaha
Het was een lange dag in de auto ... het duurde eeuwen. Ik was blij met iedere stop
.Knuffelden tot we blauw zagen.
Vet grappig. Ik ben bijna even groot. Echt.. hahaha
... om even mijn benen te strekken.. rennen ging niet.. veel te druk. Ik plukte bosjes bloemen voor mama
.. ik maakte kastanje diertjes
en af en toe kregen we een ijsje.
Vet vet lekker. Hoewel ik toch heel misselijk was. De rest van het eten hoefde ik niet. We mistte ontzettend onze wifi in de auto op de tablets en verheugde ons de hele dag op de wifi bij ama Milica. Toen we daar na tig files na tienen aankwamen waren we niet zo blij... de wifi deed niks... de telefoon was dood.. en de tv .. hmmm.. raar beeld was het.. en we mochten niet eens duitse tekenfilms kijken in blokbeeld.. mama wilde voetbal kijken. Stom! Ze had al dagen gezegd dat een verliezersfinale geen wedstrijd is.. dat het stom is.. dat niemand dat wil spelen en niemand het wil zien.. en wat DOET ze.. tv kijken.. enthousiast ook nog... helemaal in een deuk om het Duitse commentaar.. iedere keer dat die meneer Koit zei... pfff.. ik ging maar naar bed!
1 opmerking:
Lieve Schatten. Wat fijn dat jullie bij ons kwamen logeren, we hadden jullie ZOOOOOOO GEMIST!!!!!!
Ja ama schrikt, hoe hard jullie groeien, en ama wordt stilaan telkens een beetje kleiner. Trots ben ik, om te zien, hoe groot jullie al zijn. Amber, niet lang meer, dan ben je echt wel even groot als Ama. Dat wil ik graag meemaken.Ja wij wensen jullie een hele goede en veilige reis naar Munchen en dan lekker gaan slapen, dan zijn jullie morgen vast ook snel en veilig in Pula. Liefs en dikke kus van Apa en Ama.xxxxxxxx
Een reactie posten