Je kunt er ook mee chatten. Ik praatte met Ama..
Gewoon.. getypt.. en ama kan mijn foto's zien. Toen kwam Alex
en we gameden samen uren en uren.
Stijn kwam Alex ophalen maar was eigenlijk meer geïnteresseerd in Furby.
Rond de avond kwam Eva met Daan langs.
We gingen lekker samen eten en daarna gamen. Gelukkig was Mees er ook en ging met Amber gamen
en zó klopte het allemaal.
1 opmerking:
Wat een gezellige dag, ondanks dat het pyjama dag was. Iedereen blij en dat is een heel fijn gevoel voor iedereen denk ik. Liefs en Groetjes en dikke kus van apa en ama voor jullie allen.xxxxx
Een reactie posten