Pagina's

zondag 6 juli 2014

Eva

 Pyjama dag. De hele dag waren we super en super  lui. Het was zó laat geworden gisteren. Mama maakte een facebook account voor me voor mijn spelletjes... maar weet je wat zo leuk is? Je kunt er ook mee chatten. Ik praatte met Ama..Gewoon.. getypt.. en ama kan mijn foto's  zien. Toen kwam Alex en we gameden samen uren en uren. Stijn kwam Alex ophalen maar was eigenlijk meer geïnteresseerd in Furby. Rond de avond kwam Eva met Daan langs. We gingen lekker samen eten en daarna gamen. Gelukkig was Mees er ook en ging met Amber gamen en zó klopte het allemaal.

1 opmerking:

Ama zei

Wat een gezellige dag, ondanks dat het pyjama dag was. Iedereen blij en dat is een heel fijn gevoel voor iedereen denk ik. Liefs en Groetjes en dikke kus van apa en ama voor jullie allen.xxxxx