Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Kermis

Toen we naar beneden kwamen was ons huis weer normaal van kleur. Mama was naar haar werk en alle oranje spullen lagen in de krat in de schuur. Het was een lange warme dag. Toen mama thuis kwam gingen we eten en na het eten naar de kermis met Buurvrouw Debby. Ik wilde heel graag voor Stijn zorgen. Dat vond ik heel leuk. Ik realiseerde me niet dat dat dan ook betekend dat ik met Stijn in de kinderachtige ritjes moest om hem vast te houden. Hmmm, als iemand van school me nu ziet ...Mama zei dat ik voor aap zou staan als ik er alleen in zou gaan zitten maar als ik met een kleintje zit om op te passen lijk ik juist heel gróót... Hmmmm interessante theorie...maar ik weet het niet.

Ik wilde met Alex in de spin maar we mochten niet alleen want we moesten er 1.30 voor zijn. Stom.. dat zijn we nét niet. Gelukkig ging buurman Bram met ons mee .. dus konden we toch.. het was alleen anders dan we bedacht hadden.. Ik mocht ballengooien en ik was er vet goed in. Ik had vet veel punten en wisselde het allemaal in voor knalerwten. Wel 10 doosjes. Toen wilde we nog in de grote achtbaan maar ook daar mochten we niet in zonder begeleiding. Dus ging mama mee. Amber wilde graag in een hele erge "opsekopse" maar dat mocht niet van mama.. die wilde wel met haar in de hijskraanzweefmolen maar verder niet. Amber was boos... ze vond de hijskraanzweefmolen kinderachtig en was woest dat ze niet alleen in het opsekopse mocht... We gingen nog een rondje trampoline springen ... allemaal iets uitzoeken bij de snoepkraam en toen was het klaar.

1 opmerking:

Ama zei

Denk toch wel hele leuke dingen gedaan en samen met Stijn was vast toch heel fijn. Samen met jullie buren ook best heel gezellig en dan wordt het toch zeker gezellig.Als jullie maar genoten hebben is het toch het belangrijkste. Er komt vast weer een volgende kermis, en dan ben je misschien wel net groot genoeg Noah voor spannende attracties Lieverd.
Dikke kus van ons twee. xxxxxxx