Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Stella

Mama en Stella spraken op dinsdagavond altijd af na koor... dan kroop mama bij Stella in de tuin en gingen ze praten tot midden in de nacht en "bubbels drinken". Maar ja.. koor is afgelopen en Stella vertrekt overmorgen definitief naar Hongarije. Dus aan de dinsdagavonden komt definitief een einde. Definitief Definitief. Mama is een beetje raar ... die is altijd emotioneel en moet overal van huilen. Ook om Stella dus. Helemaal dikke ogen... raar raar... Maar goed .. ze hebben een "deal" samen.. een grote mensen deal en het heeft iets te maken met gezamelijke dromen en frustraties en Marokko of zo.. en dus .. had papa bedacht dat er een soort van laatste avondmaal moest komen. In stijl. Met een soort van Marokko eten wat ook weer Balkan eten is..
In de stromende regen stond ze heel toepasselijk te appen onder haar favoriete boom (een mega treurwilg)  in het park. .mama moest nog werken en Stella ging nog een rondje strand doen...
En toen... een paar uur later was ze dan bij ons...aten we samen..en maakten meer plannen.. googleden.. bekeken de afstand Hongarije Pula .. en hoe haalbaar het is om een vakantie date te maken. Het zou niet zo ingewikkeld moeten zijn.. het is ongeveer van ons naar apa en ama.. dat doen we ook wel eens.


1 opmerking:

Ama zei

Oh wat is afscheid nemen toch steeds opnieuw moeilijk en verdrietig, maar zeker zal mama en Stella elkaar ergens weer een keer ontmoeten en gelukkig is er internet wat overal te volgen is. Wat lief dat papa een afscheids maaltijd klaarmaakte voor jullie allen.
Wie weet zien jullie mekaar toch weer snel ergens, waar dan ook lieverds. Sterkte en wat een prachtige boom in jullie park. Hij heet Treurwilg, maar hij straalt ook bescherming en verbondenheid uit!!!!
Liefs van ons twee.xxxxxxxx